استفاده از ظروف پذیرایی رزین استفاده دراتاق خانه ای موجب ثروتمند شدن خانواده ای شد

ظروف پذیرایی رزین به طور کلی قوی است و فقط به تعمیر و نگهداری اولیه نیاز دارد. به راحتی نمی شکند و لکه نمی شود.

با این حال، در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید، می تواند در طول زمان شروع به زرد شدن کند. اشعه ماوراء بنفش خورشید تمایل به تخریب پلیمرهای اپوکسی دارد و باعث تغییر رنگ می شود.

حتی شفاف‌ترین و بی‌رنگ‌ترین رزین‌های اپوکسی نیز نیاز به احتیاط در برابر نور خورشید دارند تا زیبا و سفید بماند.

علاوه بر این، رزین اپوکسی در برابر حرارت مقاوم نیست. میزهای روکش دار با رزین اپوکسی مانند میزهای گرانیتی نیاز به مراقبت و احتیاط دارند. تابه های داغ را نباید مستقیماً روی آن قرار دهید.

برای برگرداندن پروژه خود به درخشش شفاف خود از هر ترکیب پولیش انتخابی خود استفاده کنید. این فرآیند نسبتاً ساده است، سطح را با یک پارچه نخی یا کتانی کمی مرطوب تمیز کنید.

حالا مقداری پولیش روی پارچه بزنید و سطح رزین را بمالید. از حرکات آهسته و دایره ای با فشار کم استفاده کنید تا درخشندگی مطلوب حاصل شود.

رزین اپوکسی به راحتی برای پروژه های رزین در والمارت، آمازون، مایکلز، لابی سرگرمی، انبار خانه یا هر فروشگاه سخت افزاری در دسترس است.

بر اساس مساحت و حجم سطح پروژه می توان تخمین تقریبی انجام داد. این محاسبه بر اساس عمق پروژه شما است. اگر سطح مسطح باشد طول و عرض می تواند یک مساحت تخمینی را به شما بدهد. برای عمق کافیست ارتفاع پروژه را ضرب کنید تا حجم تخمینی بدست آید.

انواع پروژه های هنری شگفت انگیز و DIY را می توان با استفاده از رزین اپوکسی توسط LetsResin انجام داد.

این محصول مخصوصاً برای صنعتگران و هنرمندانی است که می توانند پروژه هایی را در خانه خود انجام دهند. رنگدانه ها و رنگ های مختلف را می توان با آن مخلوط کرد تا پروژه های رنگ آمیزی ایجاد شود.