دوبند کشتی بچه گانه ک تغییر رنگ میده هر بار پوشیدن

دوبند کشتی بچه گانه معمولاً شورت، شورت باکسر، شورت کمپرسی یا چیزی زیر کت تک خود نمی پوشند.

شورت های فشرده رایج ترین انتخاب هستند زیرا پشتیبانی می کنند و در جای خود باقی می مانند، تعداد کمی از کشتی گیران چیزی نمی پوشند هیچ کشتی گیر زیر تکی خود جام نمی پوشد.

پوشیدن شورت های فشرده احساس خوبی دارد، آنها حرکت نمی کنند یا دسته نمی شوند هنگام پوشیدن شورت فشرده سازی، حرکت شما بهبود می یابد، انعطاف پذیری کمی افزایش می یابد و حرکت شما روان تر می شود.

لازم نیست نگران حرکت اندام تناسلی خود باشید، شورت های فشرده همه چیز را سر جای خود نگه می دارند کت های تک کشتی گاهی اوقات می توانند بیش از حد نشان دهند، شورت فشاری مانع از قرار دادن همه چیز برای توده ها می شود.

کشتی گیران زن معمولاً زیر لباس های تکی خود یک تاپ و شورت می پوشند. برخی از ورزشکاران زیر لباس های مجرد خود چیزی نمی پوشند در آمریکا، همه کشتی گیران دختر دبیرستانی باید زیر کت تک خود را از بالا و پایین فشار دهند.

این واقعیت که کشتی گیران زن مجبور به پوشیدن کت تک کشتی می شوند می تواند بسیاری از زنان را از این ورزش دور کند.

مجردها به دلیل طراحی و تنگ بودنشان اغلب بسیار آشکار هستند. بسیاری از خانم ها از در معرض دید قرار دادن پوست زیاد در مقابل غریبه ها ناراحت هستند.

کشتی گیران زن می توانند ماهیت آشکار کت های تک را با پوشیدن یک تاپ فشرده و شلوار کوتاه محدود کنند. این به کشتی گیران زن این امکان را می دهد که عفت خود را حفظ کنند و از هرگونه نقص شرم آور کمد لباس جلوگیری کنند.

لباس های فشرده همچنین از کشتی گیران زن حمایت می کند و تحرک آنها را افزایش می دهد، هر دو عملکرد کشتی آنها را بهبود می بخشد.

فدراسیون ملی دبیرستان های ایالتی اخیراً دستور داده است که همه کشتی گیران زن باید لباس های فشرده سازی را زیر کت های تک کشتی خود بپوشند.

این قانون دقیق است. زیر لباسی مناسب که باسن، کشاله ران و سینه ها را کاملاً بپوشاند، باید زیر کت یک تکه پوشیده شود. هر لباس زیر دیگری که در زیر کت تکی یک تکه پوشیده می شود و از قسمت درز خارج می شود باید محکم باشد و نباید تا زیر زانو کشیده شود.