فوتبال دستی بام لند برای تولید تابوت ساخته شده است

کوک خود را به عنوان یکی از طرفداران فوتبال دستی بام لند معرفی می کند که خاطرات گرمی از بازی با همکاران هر هفته برای سال ها دارد، بنابراین او از این پروژه هیجان زده بود و استانداردهای بالایی برای نتیجه داشت.

جدول QCP باید گیم پلی حرفه ای را در تمام فصول و آب و هوا ارائه دهد و در عین حال ویژگی های کلاسیک فوتبال را که همه ما می شناسیم و دوست داریم حفظ کند.

بعلاوه، نیاز به تحمل آزمایش زمان و استفاده مکرر داشت. حتی با وجود اینکه این جدول ممکن است میزبان هزاران بازیکن در طول چندین دهه بازی باشد.

تیم QCP می‌خواست محصولی با تعمیر و نگهداری کم و بادوام و آماده برای مکان‌های پرترافیک مانند پارک‌های عمومی، مراکز تفریحی، دفاتر شرکت و موارد دیگر ایجاد کند.

اینجاست که اشتیاق مادام العمر کوک برای طراحی محصول کاربردی مطرح شد. او سیستم‌های نوآورانه‌ای را برای تخلیه آب از سطح بازی و از طریق برگشت توپ ایجاد کرد.

بنابراین حتی پس از روزهای بارانی، هیچ آب راکدی جمع نمی‌شود. برای سرو توپ، شیارهای باز جایگزین میزهای فوتبال سنتی شد. این کار از تجمع کثیفی یا زباله جلوگیری می کند و در عین حال طراحی مدرن و مینیمال کوک را حفظ می کند.

سیستم امتیازدهی یکی از عناصر مورد علاقه کوک است در اینجا هیچ عدد پلاستیکی لغزشی که محو و شکسته شود پیدا نخواهید کرد.

هر انتهای جدول دارای ده تقسیم صاف و دایره‌ای است که بازیکنان می‌توانند یک سکه، یک توپ فوتبال اضافی یا یک آیتم کوچک دیگر بگذارند و آن را به سمت پایین حرکت دهند تا تعداد گل‌های خود را مشخص کنند.

حتی در حالی که از طراحی سنتی میز برای دستیابی به این تطبیق پذیری قابل توجه در فضای باز و داخلی خارج می شد، تیم می خواست به بازی وفادار بماند.

بنابراین، کوک یک ویژگی بارز توپ فوتبال را به کار برد بازیکنان فوتبال با نام تجاری تورنادو در پلاستیک سنگین، که روی میله‌های ضد زنگ فولاد ضد زنگ نصب شده است.

تولید کننده پیشرو میزهای فوتبال به سبک مسابقاتی است و جدول رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال روی میز است. QCP مفتخر است که قطعات برتر Tornado را با میز فوتبال نوآورانه خود ارائه می دهد.