دختری با لباس ژیمناستیک دخترانه دامن دار برای مادرش لباس مجلسی دوخت

باشگاه لباس ژیمناستیک دخترانه دامن دار فردریک یک برنامه در طول سال اجرا می کند. شما می توانید در هر زمان ثبت نام کنید یا از ثبت نام خارج شوید. شهریه بر اساس تعداد کلاس های باقیمانده در ماه به نسبت تعیین می شود.

پرداخت شما در زمان ثبت نام برای هفته های باقی مانده از ماه ثبت نام شما پردازش می شود. شهریه نشان داده شده مبلغ ماهانه است و فرض می کند که 4 کلاس در ماه وجود دارد.

این نرخ در صورت وجود کلاس های بیشتر یا کمتر در ماه تغییر می کند. تا زمانی که در آن کلاس فضایی وجود دارد، می‌توانید فرزندتان را برای کلاس ثبت نام کنید.

تمامی ثبت نام به صورت آنلاین انجام می شود. به محض تکمیل مراحل ثبت نام، دانش آموز شما برای شروع کلاس برنامه ریزی می شود.

لباس ها باید بدون محدودیت، متناسب، بدون زیپ، دکمه، گیره و تزئینات دیگری باشند که می توانند روی تجهیزات گیر کنند. گردنبند، گوشواره و سایر جواهرات نباید در باشگاه استفاده شود.

لباس برای دختران: شلوار کتانی، یونیتارد، مایو یک تکه، شورت و تی شرت همگی قابل قبول هستند.

لباس پسرانه: تی شرت و شورت یا شلوار عرق گیر قابل قبول است. همه دانش آموزان موظفند پا برهنه باشند و موهای بلند را قبل از شروع کلاس به عقب بسته یا از صورت جدا کرده باشند.

برای اعضا و غیرعضوها باز است. زمان باز ورزشگاه توسط مربیان ما انجام می شود و زمانی است که دانش آموزان مهارت هایی را که قبلاً می دانند چگونه انجام دهند تمرین کنند.

ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که هرگونه فعالیت یا استفاده از تجهیزاتی را که ناامن می دانیم محدود کنیم.

قوانین سختگیرانه برای ایمنی همه اجرا می شود. بزرگسالان مجاز به استفاده از هیچ وسیله ای نیستند. پست صوتی ما را برای لغو ورزشگاه باز بررسی کنید.