لامپ خیاری 400 وات اسرام که کودکی را پیدا کرد

لامپ خیاری 400 وات اسرام به عنوان یک عنصر تزئینی فواید زیادی دارد، زیرا می توان آن را با لامپ سقفی هماهنگ کرد تا جلوه ای زیبا به دست آورد و به عنوان یک عنصر کاربردی فاصله چندانی با آن ندارد.

بارها از اهمیت لامپ در بازی دکوراسیون برای شما گفته ایم. در این پست با برجسته کردن کاربردهای اصلی آنها به جنبه های کاربردی آنها می پردازیم، البته نمی توان از صحبت در مورد حوزه تخصصی خود اجتناب کرد و به همین دلیل به جنبه های تزئینی نیز می پردازیم.

لامپ های رومیزی برای کار بسیار راحت هستند زیرا با یک سوئیچ به کابل متصل می شوند. بسیاری از خانه های قدیمی دارای کلید چراغ اصلی اتاق هستند که برای تخت های 135 سانتی متری طراحی شده است که اندازه استاندارد چند دهه پیش بود.

اگر تخت بزرگتر یا حتی تخت دو نفره دارید، کلید چراغ اصلی ممکن است توسط تخت بزرگتر مسدود شود، بنابراین چراغ های رومیزی در این مواقع بسیار مفید هستند.

آنها همچنین برای افراد مسن بسیار راحت هستند، زیرا سوئیچ را می توان به اندازه کافی نزدیک تخت قرار داد تا دسترسی به آن آسان باشد. در صورت لزوم می توان سوئیچ را حتی در بالای تخت قرار داد.

بسته به شکل و طرح چراغ رومیزی، نور به قسمت خاصی از اتاق می تابد. به عنوان مثال، لامپ های رومیزی Cora نور را به سمت پایین و همچنین به سمت سقف می تابانند، در حالی که با آباژور فضای تخت را سایه می زنند.

مدل آلکانترا نور را منحصراً به لطف آباژور خود به طرفین و رو به پایین می تاباند. این لامپ را برای مطالعه ایده‌آل می‌کند، زیرا اگر در لبه میز خواب قرار گیرد، کتاب را در دستان شما روشن می‌کند. برای کسانی که می خواهند قبل از خواب کمی مطالعه کنند یا برخی از اسناد را بدون ایجاد مزاحمت برای کسی بررسی کنند ایده آل است.

علاوه بر این، اگر لامپ را بچرخانید، یک منبع نور غیر مستقیم کلی خواهید داشت که لامپ را به یک لوازم جانبی واقعاً همه کاره تبدیل می کند. به همین دلیل این لامپ ها در اتاق خواب هر خانه وجود دارد.

یکی از مزیت های اصلی چراغ های رومیزی داشتن نور ملایمی است که فقط به قسمت خاصی از تخت هدایت می شود که باعث می شود تهاجمی کمتری داشته باشد.