با اسکاج جهیر محیط را به طور کامل ضد عفونی کنید

اسکاج جهیر آشپزخانه از دهه 1940 وجود داشته است. آنها بادوام هستند و مانند هیچ کس آب را جذب می کنند، که آنها را برای تمیز کردن انواع سطوح عالی می کند.

با این حال، این احتمال وجود دارد که شما از مال خود اشتباه استفاده کنید. در اینجا تمام اشتباهاتی که با اسفنج آشپزخانه خود مرتکب می شوید آورده شده است.

آیا اسفنج کنار سینک آشپزخانه شما بیش از یک هفته عمر دارد؟ بله بهتر است اسفنج ها را بعد از حدود یک هفته استفاده پرتاب کنید. یکی را مدت بیشتری در اطراف نگه دارید و مطمئناً مملو از باکتری خواهد بود و بوی آشپزخانه شما را می دهد.

پس از شستن دسته ای از ظروف کثیف، وسوسه انگیز است که اسفنج خود را در سینک بیندازید و آن را تا جلسه بعدی ظرفشویی فراموش کنید.

با این حال، مهم نیست که چقدر ظروف غذاخوری خود را با دقت می شویید، سینک شما پناهگاهی برای باکتری ها است و گذاشتن اسفنج خود در محیطی پر از میکروب ایده بدی است.

اگر اسفنج‌ها در محیط مرطوب و مرطوب سینک قرار گیرند، احتمال کمتری دارد که به‌درستی خشک شوند و آن را به بستر مناسبی برای رشد میکروب‌های بیشتر تبدیل می‌کند.

از استفاده از اسفنج آشپزخانه خود برای از بین بردن هر ریزش کوچک خودداری کنید. هرچه سطوح بیشتری را با اسفنج خود لمس کنید، احتمال آلوده شدن آن بیشتر می شود. اسفنج خود را از آب گوشت دور نگه دارید و برای این نوع آشفتگی ها از دستمال کاغذی استفاده کنید.

اگر قرار نیست اسفنج خود را در سینک بگذارید، کجا می رود؟ اسفنج خود را در یک سبد یا قفسه خشک کن قرار دهید تا گردش هوا را بهبود بخشد. هر چه سریعتر خشک شود تمیزتر باقی می ماند.
بسیاری از رسانه‌های آنلاین این ترفند را برای دفع میکروب‌ها تبلیغ کرده‌اند، و در حالی که روی برخی از پاتوژن‌ها کار می‌کند، آنهایی که از بمباران هسته‌ای جان سالم به در می‌برند، بزرگ‌تر، بدتر و بیشتر احتمال دارد که شما را بیمار کنند.

این نکته را نادیده بگیرید و به جای آن اسفنج کثیف خود را جایگزین کنید مانند مایکروویو، گرمای بالای ماشین ظرفشویی فقط باعث می‌شود که میکروب‌های فوق‌العاده‌ای که تکثیر می‌شوند و اسفنج قابل اعتماد شما را دوباره جمع‌آوری می‌کنند.