با مالیدن آلو خشک خورشتی در بازار دندان هایتان را سفید کنید

آلو خشک خورشتی در بازار  بسیار مغذی است و دارای انواع مزایای سلامتی است.

آنها علاوه بر فیبر و آنتی اکسیدان ها حاوی ویتامین ها و مواد معدنی زیادی هستند که ممکن است به کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن کمک کند.

می توانید آلوهای تازه یا خشک را مصرف کنید. آلوهای خشک یا آلوها به دلیل بهبود چندین شرایط بهداشتی از جمله یبوست و پوکی استخوان شناخته شده اند.

در این مقاله 7 مزایای سلامتی مبتنی بر شواهد آلو و آلو ارائه شده است.

آلو و آلوها از نظر مواد مغذی بسیار چشمگیر هستند. آنها علاوه بر فیبر و آنتی اکسیدان ها حاوی بیش از 15 ویتامین و مواد معدنی مختلف هستند.

در اینجا مروری بر پروفایل های تغذیه ای آلو و آلو ارائه شده است

آلوها و آب هرس به دلیل توانایی تسکین یبوست به خوبی شناخته شده اند.

این تا حدودی به دلیل مقدار زیاد فیبر موجود در آلوها است. یک هرس 1 گرم فیبر را فراهم می کند.

فیبر موجود در آلو عمدتاً نامحلول است ، به این معنی که با آب مخلوط نمی شود.

این نقش در جلوگیری از یبوست با اضافه کردن فله به مدفوع شما نقش دارد و ممکن است سرعت حرکت زباله را از طریق دستگاه گوارش شما سرعت بخشد

علاوه بر این ، آلو و آب هرس حاوی سوربیتول هستند که یک الکل قند با اثرات ملین طبیعی است

نشان داده شده است که آلوهای خوردن در درمان یبوست نسبت به بسیاری از انواع دیگر ملین ، مانند Psyllium ، که نوعی فیبر است که اغلب برای تسکین یبوست استفاده می شود ، مؤثرتر است.

در یک مطالعه ، افرادی که هر روز به مدت سه هفته 2 اونس آلو مصرف می کردند ، در مقایسه با گروهی که Psyllium مصرف می کردند ، قوام مدفوع و فرکانس بهتری را گزارش می کردند.

این مهم است که در نظر داشته باشید که خوردن بیش از حد آلوها به یکباره ممکن است منجر به اثرات نامطلوب مانند اسهال شود. برای جلوگیری از بروز این امر ، بهتر است با یک وعده در روز بچسبید.