با مالیدن تخمه کدو بو داده به سرتان موهای نرمی داشته باشید

تخمه کدو بو داده بخشی جدایی ناپذیر از فصل تعطیلات است. از حکاکی کدو تنبل گرفته تا ادویه کدو حلوایی شیرین و پای کدو تنبل تازه، تصور پاییز بدون این میوه نارنجی روشن دشوار است.

متأسفانه، دانه‌های کدو تنبل، مانند روغن تخم کدو، اغلب در مخلوط گم می‌شوند و اغلب دور انداخته می‌شوند یا به‌کلی نادیده گرفته می‌شوند و به نفع پالپ پر جنب و جوش کدو تنبل هستند.

با این حال، فواید بسیاری از دانه های کدو تنبل وجود دارد که آنها را به رژیم غذایی شما چه در تعطیلات و چه در تمام طول سال تبدیل می کند. فواید تخم کدو می تواند شامل موارد زیر باشد:

سلامت قلب بهتر سطح قند خون را بهبود بخشید بهبود کیفیت خواب

کدو تنبل یک رقم از گیاه کدو حلوایی است که تصور می شود منشا آن هزاران سال پیش در آمریکای شمالی است در واقع، باستان شناسان در واقع این دانه ها را در مناطق خاصی از مکزیک یافتند که قدمت آن به حدود 7000 سال قبل از میلاد می رسد.

آنها مدتهاست که هم به دلیل طعم منحصر به فرد و هم خواص درمانی قوی مورد توجه بوده اند.

به عنوان مثال، گروه های بومی در آمریکای شمالی اغلب از آنها برای اثرات بهبود روده خود به عنوان درمانی برای عفونت های انگلی و علائم کرم نواری استفاده می کردند. در همین حال، گروه‌های آزتک از آن‌ها هم به‌عنوان منبع تغذیه و هم به‌عنوان پیشکش آیینی برای مراسم مذهبی استفاده می‌کردند.

دفعه بعد که یک کدو تنبل تازه هالووین را تا حد آرنج حکاکی می کنید، مطمئن شوید که دانه های ارزشمند را نگه دارید.

آنها منبع خوبی از بسیاری از مواد مغذی مهم هستند، از جمله آمینو اسید و فیتواسترول ها و اسیدهای چرب غیر اشباع و مواد معدنی با ارزش است.

همانطور که در بالا ذکر شد، تخم کدو تنبل هزاران سال است که در رژیم های درمانی گنجانده شده است.

در رژیم غذایی آیورودا، آنها به عنوان قلیایی در نظر گرفته می شوند و تصور می شود که خون را تغذیه می کنند، به عنوان یک ادرار آور طبیعی عمل می کنند، اشتهای زیاد را سرکوب می کنند و سلامت باروری را در مردان بهبود می بخشند.