حمل 2 تن چاقو شکاری زنجان با کشتی که در دریا غرق شد

وقتی نوبت به برش تمیز و دقیق روی بوقلمون، ژامبون یا کباب می رسد، چاقوی حکاکی ایده آل است یک چاقو زنجان شکاری حکاکی خوب معمولاً پانزده اینچ طول دارد.

تیغه نازک آن دارای یک فرورفتگی است که مانع از چسبیدن غذا به سطح می شود فرقی نمی‌کند یک کباب را به برش‌های نازک کاغذ برش دهید یا یک فیله گوشت خوک را به قسمت‌های ضخیم و آبدار، یک چاقوی حکاکی ابزار عالی است.

پنیرهای نرم مانند بری و روکفور اغلب به چاقوهای جامد می چسبند، به همین دلیل است که بسیاری از چاقوهای پنیر دارای سوراخ هستند. این سوراخ‌ها تماس سطح پنیر با چاقو را کاهش می‌دهند که هر گونه چسبندگی را قطع می‌کند.

در حالی که این چاقوها روی پنیرهای نرم به خوبی کار می کنند، اما لزوما بهترین انتخاب برای پنیرهای سفت نیستند گوجه فرنگی ها به سختی برش می خورند زیرا پوست آن ها مستعد پارگی است و داخل آن به راحتی له می شود.

دندانه های بسیار کوچک روی تیغه چاقوی گوجه فرنگی، پوست گوجه فرنگی را می گیرد و پارگی آن را کاهش می دهد، به شما این امکان را می دهد که به راحتی پوست را برش دهید و در عین حال بافت شکننده گوجه فرنگی را حفظ کنید.

چاقوها چاقوهای تیز و سنگینی هستند که برای بریدن استخوان ها استفاده می شوند در حالی که این چاقو به ویژه در آشپزخانه های خانگی رایج نیست، بسیاری از سرآشپزها در رستوران ها از آن استفاده می کنند تا بتوانند کنترل کامل بر تکه های گوشت خود داشته باشند.

چاقوی سرآشپز در آشپزخانه های غربی حکمفرماست، اما در چین چاقو ممکن است جای همه چیز را بگیرد، از چاقوی پخت و پز گرفته تا چاقوی سرآشپز.

بنابراین، اگر شما علاقه مند به سرمایه گذاری در یک برش چند منظوره هستید، یک نمونه به سبک چینی را در نظر بگیرید. این چاقوها سبک تر از همتایان آمریکایی خود هستند و برای بسیاری از کارهای آشپزخانه مفید هستند.