حوله نساجی بروجرد هیچ وقت پاره نمی شود

این حوله نساجی بروجرد با بافت مشبک ساخته شده است که نسبت به تری نازک تر و نازک تر به نظر می رسد. Onsen که از پنبه سوپیما تولید شده در آمریکا ساخته شده است.

نسبتاً گران است، اما قیمت آن کسری از قیمت حوله های مشبک مشابه وارداتی از ژاپن است. همچنین نرم تر و نرم تر است. در مقایسه با ده ها یا چند ساعتی که در تست های سال 2018 ما برای خشک شدن طول کشید، Onsen پس از حدود پنج ساعت خشک شد.

اما به خاطر داشته باشید که اگر تری مخملی را ترجیح می دهید، ممکن است احساس بافت بیشتر Onsen را دوست نداشته باشید.

به عنوان یک نویسنده ارشد برای Wirecutter، من بیشتر راهنماهای منسوجات خانگی خود را نوشته ام، از ملحفه های نخی گرفته تا پتو و روکش لحاف.

من برای اولین بار در سال 2017 راهنمای خود را برای حوله های حمام بر عهده گرفتم، بر اساس تحقیقات ملیسا تان و استفان ترفینگر، که دومی با مارتین بید، دکترا، استاد گروه منسوجات، تجارت مد و طراحی در دانشگاه رود مصاحبه کرد.

جزیره؛ شان کورمیر، دستیار رئیس بخش توسعه و بازاریابی نساجی موسسه فناوری مد؛ و آنجلا ماسنگیل، یک تکنسین ارزیابی پارچه در استفن همچنین با بن مید، متخصص روابط با مشتری و متخصص فنی در موسسه  آزمایشگاه آزمایش استاندارد در ایالات متحده صحبت کرد، یک گواهی ایمنی محیطی که روی برخی از حوله ها می بینید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حوله، با ریک بسینجر، مدیر تولید و نوآوری در 1888 Mills مصاحبه کردم.

من همچنین با شین مونسون، بنیانگذار Onsen، در مورد حوله های مشبک و وافل صحبت کردم. یک حوله خوب بسته به نحوه شستن و خشک کردن آن باید 5 تا 10 سال یا بیشتر دوام بیاورد.

اما حتی بهترین حوله‌ها نیز بعد از استفاده روزانه فرسوده می‌شوند: درزها باز می‌شوند، پارچه پایه شروع به خرد شدن می‌کند و حلقه‌ها می‌توانند تحلیل بروند و در نتیجه احساس کرکی کمتری ایجاد می‌شود.

حوله ها همچنین می توانند جذب خود را از دست بدهند. اگر این مورد در مورد حوله های حمام شما صادق است، وقت آن رسیده که روی حوله های جدید سرمایه گذاری کنید. ما همچنین نکاتی در مورد نحوه انتخاب حوله مناسب برای ترجیحات خود داریم.