خرما در مشهد وزن را چندین برابر می کند

خرما در مشهد می تواند منبع خوبی برای بسیاری از مواد مغذی از جمله آهن باشد. کمبود آهن می تواند منجر به کم خونی شود، وضعیتی که با خستگی، سرگیجه، شکنندگی ناخن ها و تنگی نفس مشخص می شود.

خوشبختانه، افزایش مصرف غذاهای غنی از آهن مانند خرما ممکن است به تسکین علائم کم خونی کمک کند.

در مجله شیمی کشاورزی و مواد غذایی به این نتیجه رسید که مصرف خرما در کاهش سطح تری گلیسیرید و کاهش استرس اکسیداتیو موثر است، که هر دو عامل خطر برای بیماری قلبی و آتروژنز هستند، که باعث ایجاد پلاک چربی در رگ‌ها می‌شود.

خرما فواید زیادی برای آقایان دارد اما یکی از مهمترین آنهاست.

در سال 2006، یک مطالعه حیوانی اثرات گرده خرما و روغن آن را بر عملکرد جنسی نشان داد و گزارش کرد که سطوح بالای استرادیول و ترکیبات فلاونوئید موجود در خرما به افزایش تعداد و تحرک اسپرم کمک می کند.

مطالعه دیگری که در هند انجام شد بیان می کند که گرده درخت خرما ممکن است برای درمان ناباروری مردان در طب سنتی استفاده شده باشد.

بنابراین، اگر به دنبال راهی آسان برای تقویت میل جنسی و عملکرد جنسی خود هستید، ممکن است به دلیل خواص شبه غرایز جنسی خرماهای ارگانیک مصرف کنید.

یک مشت خرما را یک شب در شیر بز تازه خیس کنید، سپس با مخلوطی از پودر هل و عسل در همان شیر خرد کنید. با این حال، مشاوره با یک پزشک معتمد قبل از تلاش برای تعیین بهترین روش درمانی برای شما اکیداً توصیه می شود خرما سرشار از کاروتنوئید است که ممکن است به پیشگیری از شب کوری و حفظ بینایی سالم کمک کند.

غذاهای غنی از پتاسیم مانند خرما ممکن است به جایگزینی و تکمیل الکترولیت های از دست رفته به دلیل اسهال مزمن کمک کند. به لطف محتوای فیبر بالای خود، ممکن است به هضم غذا کمک کرده و ماهیت غیرقابل پیش بینی اسهال مزمن را کاهش دهند.