خوردن توت فرنگی ضد یبوست برای زنان باردار خطرناک است

توت فرنگی ضد یبوست یکی از محبوب ترین میوه های توت در جهان است. بیش از 10 گونه از Fragaria وجود دارد که از نظر طعم، اندازه و بافت متفاوت هستند، اما همه آنها دارای یک ویژگی قلبی شکل، گوشت قرمز و پوشش دانه هستند.

توت فرنگی در واقع میوه نیست زیرا دانه های خود را از بیرون حمل می کند و دونده هایی را ایجاد می کند که ریشه هایی تولید می کنند که در ادامه یک گیاه شبیه سازی شده ایجاد می کنند. حدود هفت توت تازه به عنوان یکی از پنج توت در روز به حساب می آید.

توت فرنگی سرشار از رنگدانه های رنگارنگ است که دارای اثر محافظتی است تصور می شود که این آنتوسیانیدین ها دارای تعدادی فواید بالقوه برای سلامتی از جمله پیشگیری از شرایط التهابی و بیماری قلبی هستند. به نظر می رسد مطالعات مشاهده ای مصرف منظم توت ها را با مرگ و میر کمتری مرتبط با قلب مرتبط می کند.

ممکن است قند خون را تنظیم کند به نظر می رسد مصرف توت فرنگی هضم گلوکز را کند می کند و استفاده از انسولین را تعدیل می کند، به خصوص زمانی که با یک وعده غذایی پر کربوهیدرات مصرف شود. به نظر می رسد این آنتوسیانین های رنگارنگ این اثر را انجام می دهند.

ممکن است برای مبتلایان به دیابت نوع 2 مفید باشد توت فرنگی حاوی ترکیبات گیاهی محافظی به نام پلی فنول ها است که دو مورد از آن ها الاژیک اسید و الاژیتانین ها به مدیریت برخی از اثرات دیابت نوع 2 کمک می کند.

به طور خاص، به نظر می رسد که آنها قند خون را تنظیم می کنند و فشار خون را مدیریت می کنند. تحقیقات بیشتری برای تایید این اثرات در انسان مورد نیاز است.

مطالعات نشان می دهد که توت فرنگی ممکن است از برخی سرطان ها جلوگیری کند. تصور می‌شود که اثر محافظتی به لطف ترکیبی از پلی فنول‌ها از جمله الاژیک اسید و الاژیتانین است که به نظر می‌رسد در مطالعات حیوانی رشد سلول‌های سرطانی را متوقف می‌کند. مطالعات انسانی بیشتری برای ایجاد روش صحیح عمل و تأیید اثرات مورد نیاز است.