دارچین سیلان به کاهش وزن در 1 روز کمک می کند

فواید بالقوه دارچین سیلان برای پوست ریشه در خواص آنتی بیوتیکی و ضد میکروبی آن دارد که می تواند به محافظت از پوست در برابر تحریک، بثورات، واکنش های آلرژیک و عفونت کمک کند.

یک مطالعه نشان می دهد که استفاده از روغن ضروری دارچین به طور مستقیم روی پوست می تواند در کاهش التهاب، تورم، درد و قرمزی مفید باشد.

یکی از فواید دارچین و عسل، یکی دیگر از مواد ضد میکروبی، این است که استفاده از هر دو با هم می تواند سلامت پوست را حتی بیشتر تقویت کند و ممکن است برای آکنه، روزاسه و آلرژی های پوستی مفید باشد. برای تسکین بیشتر پوست می توانید از عسل خام یا عسل مانوکا استفاده کنید.

علائم آلرژی را کاهش می دهد کسانی که آلرژی دارند ممکن است به لطف تعداد زیادی از ترکیبات مفید موجود در این ادویه تسکین پیدا کنند.

در واقع، ممکن است به مبارزه با علائم رایج آلرژی کمک کند، زیرا نشان داده شده است که التهاب را کاهش می دهد و در بسیاری از مدل های حیوانی با واکنش های هیستامین مبارزه می کند.

دستور العمل های بدون شکر را شیرین می کند به دلیل طعم طبیعی شیرین آن، افزودن دارچین به غذاها و دستور العمل ها می تواند به شما کمک کند تا میزان قندی را که به طور معمول استفاده می کنید کاهش دهید و به طور موثر بار گلیسمی وعده غذایی خود را کاهش دهید.

این ادویه در حال حاضر دارای اثرات ضد دیابتی است که جذب قند را کند می کند و ممکن است با تثبیت قند خون به کاهش هوس کمک کند، اما استفاده از ادویه برای طعم شیرین طبیعی آن یکی دیگر از مزایای اضافه شده است که می تواند کنترل قند خون را افزایش دهد. این یک شیرین کننده عالی برای افرادی است که به انسولین حساسیت دارند.

این حاوی قند افزودنی نیست و کالری کمتری دارد و در عین حال سرشار از مواد مغذی است که آن را به یک مکمل بسیار سالم برای بسیاری از وعده های غذایی تبدیل می کند.

سعی کنید از دارچین در قهوه، چای، محصولات پخته شده، ماست، روی میوه یا بلغور جو دوسر به جای اضافه کردن شکر اضافی استفاده کنید. این می تواند به شما در کاهش مصرف قند و کاهش کالری اضافی برای کمک به کاهش وزن و مبارزه با کاندیدا، دیابت و انرژی کم کمک کند.