سرامیک کفپوش ضد اسید یکی از ابزار های جنگی در گذشته بود

صاحبان خانه به راحتی سرامیک کفپوش ضد اسید چینی و سنگی را در آشپزخانه و حمام می پذیرند. کاشی و سرامیک با دوام و طبیعت بدون تعمیر و نگهداری، عملاً برای آشپزخانه ساخته شد.

کاشی به خوبی به حمام ها کمک می کند زیرا کاشی بهتر از سایر مواد کفپوش در محیط های با رطوبت بالا عمل می کند. کاشی نیز در ورودی‌ها و حمام‌ها عالی عمل می‌کند، زیرا به راحتی تمیز می‌شود.

با این حال، اتاق‌خواب‌ها جایی نیست که بیشتر افراد به استفاده از کاشی و سرامیک فکر می‌کنند، زیرا این فضاهایی هستند که گرما و نرمی را ترجیح می‌دهند.

کاشی اغلب به عنوان یک مصالح ساختمانی سخت، سرد و حتی استریل در نظر گرفته می شود و بسیاری از مردم آن را در تضاد با ماهیت اتاق خواب می دانند.
اما دلایلی برای تجدید نظر در این مورد وجود دارد:

کاشی و سرامیک سطح مناسبی برای نصب تشک های گرمایشی برقی است تا کفی ایجاد کند که گرما را از زیر پا بیرون بیاورد.

سبک های جدید کاشی انواع جدید کاشی، به ویژه چینی ها، می توانند لحن گرم و دوستانه شگفت انگیزی را در اتاق خواب ایجاد کنند. به عنوان مثال، برخی از

کاشی های چینی می توانند به طرز ماهرانه ای ظاهر چوب، چوب پنبه یا بامبو را تقلید کنند کفپوش کاشی جایگزین خوبی برای فرش یا چوب است زیرا نگهداری کم و تمیز کردن آن آسان است.

سردرگمی قابل توجهی در مورد آنچه که کاشی سرامیک است وجود دارد از نظر فنی، این اصطلاح به هر نوع کاشی ساخته شده از خاک رس به شکل کاشی های نازک اشاره دارد.

با این تعریف، چینی ها و سفالین ها را می توان به عنوان انواع کاشی و سرامیک در نظر گرفت، اگرچه برخی از افراد اصرار دارند که آنها را به عنوان انواع جداگانه مصالح ساختمانی ببینند.

اما خرده فروشان کاشی و سرامیک تفاوت خاصی بین انواع مختلف کاشی قائل نمی شوند و کاشی های سرامیکی سنتی، سفالین، چینی و حتی کاشی های سنگ طبیعی را تحت عنوان کلی کاشی سرامیک عرضه می کنند.

بنابراین در استفاده از این محصولات در اتاق خواب می توان انواع کاشی های سفالی و سنگی را با هم در نظر گرفت. وقتی صحبت از استفاده از آنها به عنوان کفپوش اتاق خواب می شود، همه مزایای مشابهی دارند.