قالب حروف انگلیسی همراه با پودر طلا به بازارهای جهانی رسید

هنگامی که قالب حروف انگلیسی و آب مخلوط می شوند، واکنش معکوس A رخ می دهد، و آب دوباره جذب می شود، و گیبسایت را اصلاح می کند. این واکنش گرمازا است و منجر به یک جامد با کریستال های سوزنی مانند در هم پیچیده می شود.

از نظر استوکیومتری، تنها 18.6 درصد وزنی آب برای انجام واکنش مورد نیاز است، اما در عمل از آب اضافی استفاده می شود که منجر به تخلخل های قابل توجهی پس از خشک شدن قالب ها می شود.

با توجه به امکان متغیر بودن پارامترها در هر مرحله از فرآیند انحلال، هسته‌زایی و رشد کریستال‌های همی هیدرات، می‌توان ریزساختارهای مختلفی را به‌دست آورد که کریستال‌های بزرگ‌تر و نامنظم به دلیل تخلخل بیشتر، چگالی و مقاومت مکانیکی گچ را کاهش می‌دهند.

در حالی که کریستال های منشوری کوچکتر امکان تراکم بیشتر را فراهم می کنند. 2. گچ یک ماده اساسی در فرآیند ریخته گری لغزشی است. خواص ویژه آن امکان ساخت قالب های متخلخل را فراهم می کند که امکان تکرار مدل های پیچیده را فراهم می کند و محصولات نهایی را با تمام جزئیات دلخواه ارائه می دهد.

منافذ داخل قالب در اثر نیروهای کشش سطحی فشار مکش ایجاد کرده و باعث خارج شدن مایع از سوسپانسیون می شود. نرخ ریخته گری تا حدی توسط نفوذپذیری قالب تعیین می شود.

این عمدتاً تحت تأثیر نسبت گچ آب در مخلوط اولیه و همچنین مقدار آب موجود در قالب قبل از استفاده است یک محصول یکنواخت و همگن تنها در صورتی امکان پذیر است که سوسپانسیون ذرات اولیه دارای همگنی و پایداری بالایی باشد.

مقدار آب در گچ بر تخلخل و سرعت جذب آب از تعلیق تأثیر می گذارد. به اندازه مقدار آب، تخلخل و سرعت ریخته گری بزرگتر است. این همگنی باید در تمام مراحل فرآوری به شرح زیر حفظ شود: ریخته گری لغزشی، خشک کردن، حرارت دادن و تف جوشی 3.

برای این مقاله، از بقایای تولید شده در استخراج تخته سنگ برای تولید قطعات سرامیکی استفاده شد. استفاده از ضایعات به عنوان یک ماده خام جایگزین ممکن است اثرات زیست محیطی ایجاد شده توسط فرآیند تولید تخته سنگ را کاهش دهد، علاوه بر آن ظاهر کار جدید و فرصت های درآمدی را ترویج می کند.

تخمین زده می‌شود که میزان زباله‌های تولید شده از فرآوری سنگ‌های زینتی می‌تواند به 40 تا 60 درصد کل تولید جهانی برسد.