مالیدن ترشی سیر سفید به پا مانع از کبودی می شود

ترشی سیر سفید سریع، دستور پخت آسان سیر ترشی یخچال در آب نمک سرکه ای سبک. روشی خوشمزه و آسان برای نگهداری سیر بدون کنسرو
سیر را دوست دارید؟

ترشی آن را امتحان کنید! این دستور ساده و سریع ترشی حبه سیر یخچالی تنها 2 ساعت طول می کشد تا سیر کاملاً ترشی شود تا به عنوان رویه برگر، سالاد و تاکو استفاده شود.

اولین قدم این است که حبه های سیر را پوست بگیرید! به سادگی حبه های سیر را از لامپ جدا کنید و سپس از قسمت صاف چاقو یا قسمت زیرین لیوان برای له کردن تک تک حبه ها استفاده کنید. پس از له شدن می توانید به راحتی پوست سیر را جدا کنید.

در مرحله بعد، زمان آماده سازی شیشه ای است که سیر را در آن ترشی می کنید یک شیشه بزرگ و پهن انتخاب کنید تا بتوانید بعد از پر کردن شیشه با آب نمک، 1/2 اینچ فضا را بگذارید.

سیر، سبزی در صورت استفاده، خردل و فلفل قرمز را اضافه کنید اختیاری است، اما اگر کمی ادویه دوست دارید توصیه می کنیم ترشی سبزی بدون آب نمک درست نمی شود! این همان چیزی است که طعم “ترشی” را به سبزیجات و میوه ها اضافه می کند.

بسته به مقدار سبزیجاتی که ترشی می کنیم، مقدار آب نمک را کم یا زیاد می کنیم، اما این دستور غذایی اساسی است که ما استفاده می کنیم و همیشه سبزیجات ترشی با طعم عالی تولید می کند.

آب، سرکه دلخواه به نکات ما در مورد سرکه در زیر مراجعه کنید، نمک و شکر را به یک قابلمه متوسط اضافه کنید و بگذارید بجوشد آب نمک داغ را در ظرف ترشی بریزید و روی سیر را کاملا بپوشانید، سپس درب آن را محکم ببندید و اجازه دهید روی پیشخوان خنک شود تا به دمای محیط برسد.

پس از خنک شدن شیشه، شیشه را در یخچال قرار دهید و اجازه دهید سیر حداقل 2 ساعت در آب نمک سرکه ترشی شود.