ورود جدیدترین قایق هایی که از فوم و یونولیت سقفی ساخته می شوند به بازار

قابلیت های عایق حرارتی فوم های مختلف مرطوب و خشک با تصویربرداری از فوم ها با دوربین مادون قرمز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
عایق حرارتی فوم سقفی بهینه‌سازی شده همراه با آزمایش‌های غربالگری اضافی با ضخامت فوم، SDS، لیگنین و غلظت‌های سورفکتانت متفاوت مورد آزمایش قرار گرفت.
خمیر سفید شده با وزن خشک 12.7 درصد و پراکندگی 2.9 درصد وزنی نانوفیبریل های سلولز از خمیر توس کرافت هرگز خشک نشده و سفید شده با یک میکروسیال فشار بالا تهیه شد.
برای اطلاع از قیمت یونولیت سقفی شاهرود و همچنین انواع فوم سقفی می توانید به وب سایت های اینترنتی و همچنین مراکز فروش این محصول مراجعه نمایید.
روش سیال شدن و خواص CNFها توسط فاروق و همکاران به تفصیل شرح داده شده است. نانوفیبریل های سلولزی معمولاً دارای قطری در محدوده نانومتری و طولی چند میکرون هستند و خمیر سفید شده دارای ابعاد جانبی در محدوده میکرون و طول در مقیاس میلی متری است.
فوم
اگر قیمت فوم به نظرتان ممکن است گران باشد باید به این نکته توجه نمایید که این محصول دارای کاربردهای بسیاری زیادی است و به عنوان عایق دما و صوت استفاده شود.
لیگنین کرافت از خریداری شد. سدیم دودسیل سولفات و پلی سوربات به عنوان سورفکتانت در تهیه فوم استفاده شد. در تمامی نمونه ها از آب دیونیزه استفاده شد.
لیگنوسلولوزیک ها، یک سورفکتانت و آب (در مجموع 12.5 میلی لیتر) با نسبت های مختلف مطابق با ماتریس طراحی آزمایشی در شکل 1 مخلوط شدند و فوم با هم زدن مکانیکی با استفاده از هموژنایزر Ultra-Turrax تولید شد.
با اطلاع خریداران از به روز ترین قیمت فوم سرد درجه یک می توانند محصول را با آگاهی لازم خریداری نمایند.
فوم ها بلافاصله پس از فوم شدن با دقت درون سیلندرهای مدرج ریخته شدند و برای تغییرات حجم فوم و آنالیز زهکشی روی ویدئو ضبط شدند. حجم فوم و زهکشی در طول زمان از فریم های فریز با استفاده از نرم افزار پردازش تصویر ارزیابی شد.
  • منابع:
    1. Lightweight lignocellulosic foams for thermal insulation
  • تبلیغات: 
    1. پرتقال بهترین درمانگر اگزما پوستی
    2. ترکیبات موجود در داروی سرطلان کشف شده!
    3. تاثیراتی که شکلات بر روی رنگ پوست شما خواهید گذاشت
    4. اطلاعات مفید درمورد محصولات کشاورزی خراسان رضوی