ورود لباسشویی به دنیای افراد باعث تحول در نظافت شده

با آن دوز واقعیت می توانیم شروع به پیش بینی پذیرش با دقت بیشتری کنیم. ما همچنین می توانیم پیش بینی کنیم که چه زمانی ممکن است فرزندخواندگی انجام نشود.

از سوی دیگر، اگر هزینه‌های سازگاری را نادیده بگیریم لباسشویی 8 کیلویی اسنوا و امیدوار باشیم که مدارس فقط نحوه استفادهمی شود.

از مدل‌ های کاملاً لباسشویی ال جی کره ای  جدید را در پارادایم موجود خود بیابند، نوید نوآوری‌های جدید ممکن است کوتاهی کند. این مانند تلاش برای وصل کردن شیلنگ ماشین لباسشویی به پریز برق است پایان خوبی ندارد.


یخچال ها به سرعت جا افتادند و در اواخر دهه 1950 بیش از 90 درصد مورد استفاده قرار گرفتند.

اما خانوارها بسیار کندتر به سمت منحنی پذیرش ماشین لباسشویی رفتند و در اواخر دهه 1990 به اشباع بازار نزدیک شدند.

ددیو این فرضیه را مطرح می‌کند که این موضوع ارتباط چندانی با وزن دادن زنان خانه‌دار ماشین لباسشویی به مزایا و معایب پوشیدن لباس یا غذا خوردن ندارد.

در عوض، او استدلال می‌کند که نرخ‌های متفاوت پذیرش منعکس‌کننده سازگاری نسبی هر نوآوری با خانه یا آپارتمان اواسط قرن است.

اکثر خانواده ها دارای پریزهای برق بودند که یخچال ها می توانستند مستقیماً به آن ها وصل شوند، بنابراین جعبه های ماشین لباسشویی لمسی یخ در گرد و غبار باقی می ماندند.

اما تعداد کمی از خانه ها دارای لوله ها و خطوط تخلیه مورد نیاز برای نصب ماشین لباسشویی بودند.

ترسیم این منحنی‌های متمایز پذیرش ممکن است تاریک به نظر برسد اگر کارآفرینی باشید که ماشین‌های لباس‌شویی ضرب المثل edtech را می‌سازد، یا سرمایه‌گذاری‌کننده‌ای باشید که امیدوار است به سرعت مدل‌های نسل بعدی که کلاس‌های درس سنتی را مختل می‌کنند، بپذیرید.

اما آنها همچنین باید امید و واقعیتی را در مورد اینکه پذیرش بسته به میزان مهندسی مجدد مشتریان برای جذب ابزار جدید انجام دهند، به ما بدهند.

  • منابع:
    1. Is Your Edtech Product a Refrigerator or Washing Machine?
  • تبلیغات: 
    1. بخشی از یک رژیم غذایی سالم و متنوع
    2. تولید کلاژن کمک می کند منبع مورد اعتماد
    3. کوچک شدن بینی فقط با قرار دادن کاکوتی بر روی آن!
    4. قاچاق کاکوتی برای تولید مواد مخدر در مکزیک