پیدا شدن سرویس غذاخوری چینی زرین عجیب که دردسرساز شد

انتخاب مجموعه ای از سرویس غذاخوری چینی زرین تصمیم بزرگی است، زیرا چیزی است که به صورت روزانه و برای موقعیت های خاص از آن استفاده می کنید.

از یک کاسه صبحانه غلات گرفته تا یک شام تعطیلات با خانواده و دوستان ما بیش از 100 ساعت را صرف تحقیق در مورد الگوها، مصاحبه با کارشناسان سرامیک، گشت و گذار در یک استودیوی سفالگری و ارزیابی صدها قطعه ظروف سرامیکی کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم در دریای گزینه‌ها حرکت کنید.

پیدا کردن مدل ظرف غذاخوری مورد علاقه شما مهم است، اما عواملی مانند وزن و دوام نیز باید در انتخاب شما نقش داشته باشند. این راهنمای خرید شامل یک نمای کلی از مواد، طراحی و دوام است تا بتوانید با اطمینان خرید کنید.

فراتر از آن، پیشنهاد می‌کنیم در صورت امکان، جستجوی خود را با نگاهی حضوری به ظروف غذاخوری شروع کنید تعیین اینکه چگونه قطعات از تصاویر پاک‌شده آنلاین به نظر می‌رسند، دشوار است.

بسیاری از فروشگاه‌ها مجموعه‌های نمونه در دسترس دارند که می‌توان آن‌ها را تهیه کرد و این موارد چیزهای زیادی در مورد وزن، ظاهر و احساس تک تک قطعات به شما می‌گوید. اگر برای شروع به کمک نیاز دارید، توصیه هایی برای ظروف چینی استخوانی و ظروف سفید چینی در راهنمای خود برای بهترین ظروف غذاخوری داریم.

در تحقیق درباره این راهنما، با دکتر ویلیام کارتی، استاد مهندسی سرامیک و علم مواد در دانشکده مهندسی در دانشگاه آلفرد مصاحبه کردم. من همچنین به طور طولانی با جونو پاندولفی، سفالگر و صاحب در نیوجرسی صحبت کردم.

کسی که ظروف غذاخوری را برای لیست طولانی رستوران های برجسته در سراسر جهان ایجاد کرده است. او به اندازه کافی لطف داشت و به من یک گشت و گذار در استودیوی سفالگری خود در شهر یونیون سیتی، نیوجرسی ارائه داد تا بتوانم از نزدیک نحوه ساخت ظروف غذاخوری را ببینم.

انجمن سرامیک آمریکا منابعی در مورد تولید سرامیک و اصطلاحات به من ارائه کرد. برای درک بهتر ظروف غذاخوری شیشه ای، با دکتر جین کوک، دانشمند ارشد موزه شیشه کورنینگ در کورنینگ، نیویورک تماس گرفتم.