پیدا شدن چرخ گوشت صنعتی رومیزی از جنس الماس در زیر زمین

این یک آسیاب با کیفیت حرفه ای با سرعت های متعدد و بسیاری از ویژگی های اضافی مانند عملکرد معکوس خودکار است. از میان تمام آسیاب های آزمایش شده، این یکی بهترین و ثابت ترین گوشت چرخ کرده را تولید کرد.

بهترین ویژگی ها:

این چرخ گوشت صنعتی رومیزی فوق العاده سازگار با بافتی عالی تولید می کند چندین سرعت با عملکرد معکوس وجود دارد سینی بزرگ غذا آسیاب کردن دسته های بزرگتر را به یکباره آسان تر می کند.

اندازه بزرگ آن حجم زیادی از پیشخوان و فضای ذخیره سازی را اشغال می کند کتابچه راهنمای کاربر خیلی جامع نیست. اگر در زمینه چرخ کردن گوشت تازه کار هستید، باید در جای دیگری به دنبال طرز تهیه آن بگردید چرخ گوشت دستی به همان اندازه قدیمی و بدون ظرافت است. این مدل در کار خود عالی است و برای دوام ساخته شده است.

طراحی بدون موتور اجازه می دهد تا عملکرد بسیار فشرده و عملکردی بی صدا داشته باشد و شما با مشکل برق یا سیم کشی مواجه نخواهید شد.
سنگ زنی صاف را با حداقل مقاومت ارائه می دهد مونتاژ و تمیز کردن آن آسان است.

سنگ زنی دستی به مهارت و قدرت فیزیکی نیاز دارد. این یک گزینه مناسب برای همه مردم نیست آسیاب را نمی توان روی همه پیشخوان ها نصب کرد و ارتفاع پیشخوان می تواند بر سهولت کار با آن تأثیر بگذارد.

فقط با یک صفحه سنگ زنی عرضه می شود فاصله زیادی بین دهانه آسیاب و پیشخوان وجود ندارد یک چرخ گوشت خوب در عرض چند دقیقه از طریق یک پوند گوشت کار می کند.

سیلندرهای یکنواخت گوشت چرخ کرده را که دارای تکه های مشخصی از ماهیچه و چربی بدون چربی آسیاب شده هستند، در یک گیره ثابت بیرون می کشد. تنظیم، استفاده و تمیز کردن آن باید آسان باشد، به طوری که مشتاقانه منتظر استفاده از آن باشید.