کاربرد نسخه‌هایی از آجرهای معمولی و لبه‌دار در صنعت ساختمان سازی

برای بیش از 30 سال، گری از آثار هنری الهام گرفته است که جلوه‌ای از حرکت در سنگ ایجاد می‌کند – به‌طور مثال در مجسمه‌های میکل آنژ، برگنو، و برنینی، ردای لباس‌های جاری و تا شده.

اما در این پروژه، وینکلجان می‌گوید: «او واقعاً می‌خواست پاکت را فشار دهد.

“توده عظیم آجر گری نما که به داخل و خارج از سر شما می چرخد شگفت انگیز است.”

با وجود تمام پیچیدگی بصری دیوارها، تنها سه نوع آجر اصلی در پایان مورد نیاز بود: یک آجر معمولی، یک آجر لبه دار برای قرار دادن زوایای تکیه گاه، و یک آجر “K” برای ایجاد چرت زبر دیوار.

نسخه‌های گوشه‌ای از آجرهای معمولی و لبه‌دار تعداد کل را به پنج رساند.

همه آجرهای فشرده خشک جامد هستند، یک تغییر در آجرهای قالب‌گیری شده، که باعث می‌شود شکل‌های پیچیده شکل بگیرد.

در حالی که تابلوسازی آجرکاری و آجر گری دامغان می‌توانست آجرکاری را به داخل خانه بیاورد و سرعت و دقت را بهبود بخشد، گری اصرار داشت که آجر در محل گذاشته شود.

او می خواست که به عنوان یک فرآیند دست ساز خوانا باشد، با نرمی و گرمی لمس انسان.

بنابراین، برای تیم طراحی، تسهیل کار آجرکاران به یک هدف مهم تبدیل شد.

تیم پروژه برای اینکه آجرکاران را آزاد کند تا کاری را که بهترین می دانند انجام دهند، پیچیدگی رسمی پاکت را در زیرلایه پشتیبان ایجاد کردند، یک چارچوب جعبه تخم مرغی از باله های فولادی ملایم تولید شده با استفاده از نرم افزار و فناوری وارد شده از صنایع هوانوردی و خودرو.

بستر پانل‌شده از پیش مونتاژ شده بود و با نگهدارنده‌های آجر فشاری نما تکمیل شد تا نیازی به تصمیم‌گیری در محل در مورد تعداد و نحوه قرارگیری گره‌ها نباشد.

گره ها از یک میله رزوه دار با واشر تشکیل شده است که در یک شیار پیوسته آجر فشاری قرمز سوراخ دار در بالای آجر قرار می گیرد و واشر دیگری کوچکتر که پشت آجر محکم می شود تا در جای خود قفل شود.

آنها وزن آجرهای کوربل را تحمل می کنند تا آجرها در حالی که ملات نرم هستند کج نشوند، و بنابراین قسمت های مواج تر دیوار مجبور نیستند به تنهایی با استحکام ملات از گرانش سرپیچی کنند.

  • منابع:
    1. Innovation in Brick
  • تبلیغات: 
    1. سرکه سیب تهیه‌ شده با روش AP
    2. خلافکاری در تهران در پکیج دیواری خود..
    3. سیری غول آسا در ایتالیا پیدا شد
    4. لحظه برخورد کامیون حامل نهال انگور با تیربرق!