کاغذ دیواری در مشهد که موجب انفجار یک فروشگاه در تهران شد

دیوار ویژگی کاغذ دیواری در مشهد یک راه عالی برای ایجاد یا تقویت یک نقطه کانونی موجود است. چشم را به داخل می کشاند و ویژگی چشمگیری ایجاد می کند.

وقتی صحبت از این استفاده از کاغذ دیواری می شود، می توانید جسورانه رفتار کنید یا می توانید ظریف باشید، فقط مطمئن شوید که با هیچ نقطه کانونی دیگری در اتاق رقابت نمی کنید.

سعی کنید کاغذ دیواری را روی دیوار پشت تلویزیون یا شومینه یا هر نقطه دیگری که چشم به طور طبیعی به آن کشیده می شود نصب کنید.

بنابراین اغلب مردم فراموش می کنند که به بالا نگاه کنند. معمولاً سقف ها به رنگ سفید ساده رنگ می شوند و سپس به حال خود رها می شوند تا زمانی که نشت یا ترکی وجود داشته باشد که باید برطرف شود.

اما سقف، یا به قول برخی دیوار پنجم، فرصتی عالی برای لذت بردن از کاغذ دیواری و ایجاد ظاهری منحصر به فرد فراهم می کند. اگر این مسیر را می‌روید، می‌توانید تا آخر راه بروید و چیزی بسیار تزئینی یا جسورانه انتخاب کنید. تلاش را برای چیز ظریف هدر ندهید.

این یک پروژه DIY توصیه نمی شود، زیرا نصب آن دشوار است و باید مطمئن شوید که حباب یا پوسته نمی شود. اولین بار آن را درست انجام دهید و یک نصاب حرفه ای استخدام کنید.

اگر می‌خواهید یک قطعه قدیمی را به چرخه درآورید یا کمی به چیزی ساده اضافه کنید، کاغذ دیواری را روی یک مبلمان قرار دهید. این به ویژه روی قطعاتی که خطوط تمیز و سیلوئت های ساده دارند مانند صندوقچه ها یا میزهای کنسول به خوبی کار می کند.

به خاطر داشته باشید که کاغذ لازم نیست الگو داشته باشد. گاهی اوقات یک کاغذ دیواری بافت مانند علف های دریایی به میزان مناسبی جذابیت ایجاد می کند.

اگر می خواهید از یک کاغذ دیواری واقعا خاص استفاده کنید اما توانایی انجام یک پروژه بزرگ را ندارید، یک قطعه نمونه را قاب کنید و آن را به دیوار آویزان کنید. این یک راه عالی برای ترکیب الگو بدون تلاش یا هزینه برنامه های سنتی است.

روش مشابه دیگر آویزان کردن یک قطعه بلند و نصب رولپلاک در دو طرف آن است تا شبیه یک طومار به نظر برسد. این نوع دیوارکوب ها بسیار زیبا هستند و به حداقل تلاش نیاز دارند.