کشف گور دسته جمعی در بابل بعد از 40 سال!

در شهر بابل کودکی در حال کندن زمین و بازی بود که استخوانی از زیر خاک درآورد. با خبر دادن به مردم و بررسی های زیاد، گور دسته جمعی پیدا کردند. برای دریافت تصاویر و اطلاعات بیشتر می توانید با ما همراه باشید.

 قیمت توپ والیبال

ورزش والیبال یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی می باشد که در سراسر کشور جوانان به ان مشغول هستند و می توان با یک توپ و تور در زمین مناسب این بازی را انجام داد که هزینه آن کمتر از سایر رشته ها می باشد. استفاده از توپ استانداردی که دارای اندازه و وزن تعریف شده می باشد می تواند در انجام بازی خوب و لذت بخش شما را یاری نماید. جنس توپ والیبال از نوع چرم طبیعی اصل یا مصنوعی بوده و بصورت کروی می باشد و قیمت توپ والیبال به اندازه آن بستگی دارد.

سینی چوبی

ظروف چوبی همیشه با محبوبیت بسیار بالایی دربین مردم روبرو بوده است.این روزها سینی چوبی طرفداران زیادی دارد. سینی چوبی مدل پایه دارو بدون پایه درطرحهای مختلف ازجمله سینی ترمه، پته، کاشی، چاپی وجود دارد که بدلیل ساختارطبیعی وگرمابخشی که دارند علاقمندان بسیاری دارند که درتولید این سینی ها از چوب روسی، راش، ترمو وچوب های باکیفیت موجود در بازار استفاده می شود.

فروش عینک طبی

اولین مسئله ای ذهن اکثر افراد را در گیر می کند ویژگی های یک عینک  طبی مناسب است. یکی از اجزای مهم در ساخت یک عینک عدسی است زیرا علاوه بر اینکه به عینک زیبایی می دهد، درمان بیماری های چشمی نیز با این قطعه انجام می شود بنابراین یکی از موضوعات مهم در انتخاب یک عینک مرغوب است. فروش عینک طبی با فریم های مختلف در بازار صورت می گیرد.

گلاب سه آتیشه

یکی از اقسام با کیفیت و خوش عطری که ما به منظور دسترسی آسان شما در نظر گرفته ایم، گلاب سه آتیشه شیشه ای است که در واقع با به کارگیری شیوه های کاربردی و مناسب تهیه می شود. لازم به ذکر است که گلاب سه آتیشه شیشه ای طی تقطیر یا واچکانش گلبرگهای محمدی تهیه شده که فصل برداشت این گلها نیز در انتهای بهار است که همواره افراد نسبت به تولید عصاره های خوش عطر آنها را جمع آوری می نمایند.