کفش پوما اورجینال که قدمت 2000 ساله داشت

همه کفش پوما اورجینال یکسان ساخته نمی شوند. شما این را می دانید. ما این را می دانیم. بسته به آنچه که در حال حاضر روی پای خود دارید، احتمال زیادی وجود دارد که این جفت آزمایش زمان را دوام نیاورد. به خصوص که ما همچنان به نبرد با آخرین فرورفتگی های ترند زشت کفش کتانی ادامه می دهیم، ما شما را می بینیم.

وقتی به بهترین کفش‌های کتانی فکر می‌کنیم، به کفش‌های کتانی کلاسیک فکر می‌کنیم. برخی از مردم دوست دارند بهترین کفش‌های کتانی تمام دوران را فهرستی از لحظات شگفت‌انگیز بدانند.

میدوارم که نه. در عوض فهرستی از کفش‌های کتانی نمادین است که در آزمون زمان دوام آورده‌اند و همچنان در چرخه‌های مد ظاهر می‌شوند.

از لباس‌های خیابانی همیشگی Nike Air Max 1 تا کلاسیک مدرن که الهام‌بخش مینیمالیستی Common Projects Achilles Low است. اینها ده بهترین کفش کتانی کلاسیک در تمام دوران هستند.

خنده دار است که اوضاع چگونه پیش می رود. در اصل نیروی هوایی نامیده نمی شد. در سال 1982 راه اندازی شد، در سال 1984 متوقف شد. در سال 1986 با Swoosh جدید نایک و طرحی که از آن زمان تاکنون دست نخورده بود، دوباره عرضه شد.

نایک ایر فورس 1 یک کلاسیک واقعی است که در طول عمر خود 1700 تغییر رنگ دیده است. به راحتی فراموش می شود که آنها باید یک کفش ورزشی بسکتبال با فکر خیابانی باشند.

همه کاره، یک گزینه کفش کتانی سفید جامد و در سبک های بالا، متوسط و بالا موجود است. آن‌ها یکی از راحت‌ترین کفش‌های کتانی هستند که تا کنون ساخته شده‌اند و از زمان شروع به کارشان به دلایلی از مد خارج نشده‌اند.

ما آن بیانیه را برای مدتی به مارینیت می‌گذاریم. چاک تیلور کلاسیک کانورس که در اصل یک کفش بسکتبال اوایل قرن بیستم بود ما خیلی مدیون آن ورزش هستیم، به لطف استفاده کنندگان معروف از جمله جیمز دین، اندی وارهول و کرت کوبین، به یک کفش انتخابی ضدفرهنگی تبدیل شد.

پوشیدن یک جفت، به خصوص با لباس‌های رسمی‌تر، همچنان یک بیانیه باقی مانده است. از نگاه کردن بیش از حد کرانگ بپرهیزید! با این حال. هیچ مجموعه کتانی نباید بدون یک جفت چاک باشد.