کلاهبرداری که با استفاده از فاکتور فروش اکسل و فاکتور آماده میلیاردر شد

علیرغم مفید بودن کاغذ کربن، هنگام دست زدن به دست ها لکه دار می شود، به همین دلیل است که کاغذ فاکتور بدون کربن بیشتر جایگزین آن شده است.
اکثر فاکتور آماده ای که در فروشگاه‌های لوازم اداری فروخته می‌شوند حاوی کاغذ فاکتور بدون کربن هستند و معمولاً دارای دو یا سه فرم هستند.
کتاب‌هایی با دو شکل مختلف دارای یک کپی سفید هستند که نسخه اصلی اغلب به مشتری داده می‌شود و یک نسخه زرد که معمولاً برای ثبت نگهداری می‌شود.
آنهایی که دارای سه فرم هستند، علاوه بر سفید و زرد، یک کپی صورتی نیز دارند، که یک نسخه اضافی از فاکتور خام را ارائه می دهند که معمولاً در صورت وجود به حساب های دریافتنی داده می شود.
یکی از انواع دفترچه فاکتورهای خالی که می‌توان آن را خریداری کرد حاوی کاغذ کربنی است که دارای یک ورق جوهر خشک است که همراه با موم نگه داشته می‌شود.
هنگامی که زیر یک تکه کاغذ قرار می‌گیرد و در بالای صفحه دیگری قرار می‌گیرد، اجازه می‌دهد جوهر کاغذ بالایی به سمت پایین جریان پیدا کند و یک کپی ایجاد کند.
فاکتور
اگر در محاسبه سود و ضرر شرکت خود از فرمول محاسبه درصد سود فروش خاصی استفاده می کنید حتما از فاکتور فروش مناسب با آن استفاده کنید.
نسخه اصلی را می توان بلافاصله به مشتری تحویل داد، که به کسب و کار اجازه می دهد تا نسخه جدید را بدون نیاز به استفاده از دستگاه کپی برای اهداف نگهداری سوابق نگهداری کند.
با توجه به اهمیت فاکتور فروش اکسل در کسب و کار به یاد داشته باشید حتما سیستم مالی خود را با توجه به این موضوع سازماندهی کنید.
این نوع کاغذهای فاکتور اغلب قدیمی در نظر گرفته می شوند، اما برخی از کسب و کارها سال ها به این روش آزمایش شده و واقعی پایبند بوده اند و همچنان از آن استفاده می کنند.
  • منابع:
    1. What are the Different Types of Invoice Paper
  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با چند تاجر بزرگ که زندگی شما را متحول می کند
    2. کراتین مو سبب نرم و لطیف شدن پوست سر خواهد شد!
    3. با روش های زیر زندگی خود را از این رو به آن رو کنید
    4. در ماه های آینده قیمت کبل برق 25درصد کاهش میابد